6. 11. 2013

PRG

Aaaa, vybrali mě jako jednoho ze šesti účastníků výjezdu do Německa s projektem Comenius! Na konci listopadu jedu na týden do města Pforzheim. Už se moc těším. Určitě přidám i nějakou fotoreportáž, těšte se. ;)
Ale teď zpátky do Česka. Minulý týden v pátek jsme si udělali jednodenní výlet do Prahy. Nejdříve jsme zamířili do OC Palladium (:D), hlavně do Topshopu. Moc se mi tam líbilo, cool oblečení, cool prodavači. Ale ne moc cool ceny, no... Přesto jsem si něco koupila, určitě vám to ukážu v jednom z příštích outfitů.
Naše další kroky směřovaly k Muzeu Kampa. Cestou jsme narazili na výstavu Davida Černého s názvem Über Ego. Zahrnovala různé reliéfy z předmětů zalitých do pryskyřice, nebo třeba zmenšený klikující autobus. Některé věci mi přišly fakt divné, trochu šokující. Nicméně celkový dojem bych shrnula do tří slov: vtipné, originální, výstižné.
Na Kampě jsme shlédli stálou expozici - Kupka, Gutfreund a Judita od Gustava Klimta. O téhle výstavě se nechci moc rozepisovat, zklamala mě. Příliš málo exponátů za příliš velkou cenu vstupenky. Navíc velkou část tvořily studie ke Kupkovým abstraktním obrazům, a jelikož jsem loni navštívila Cestu k Amorfě, podruhé mě moc neoslovily.
Potom jsme se šli podívat na Lennonovu zeď (podle mě se celkem podobala graffiti zdím u panelových sídlišť...), najedli se v malé útulné restauraci a den zakončili krátkou večerní procházkou kolem Národního divadla a Tančícího domu. Následovala cesta metrem plným hipstr lidí a nakonec domů autem. Pěkný den.

Über Ego

pohled z Kampy


Lennonova zeď
noční Praha čtyřikrát jinak


blik blik


    

Žádné komentáře:

Okomentovat