16. 11. 2013

NOVÝ VZHLED

Nerada to přiznávám, ale mám akutní nedostatek bloggovacího materiálu. Já a můj "fashion photographer" jsme totiž onemocněli, takže nemůžeme fotit outfity. Jedna z náhradních uměleckých činností je teď čtení intelektuálních knih a zapisování do čtenářského deníku. Také jsem konečně dokončila koláže v deníčku s vylisovanými listy, takže je tady v průběhu příštího týdne odhalím.
Začínám pátrat po vhodné zrcadlovce a trochu mi z toho jde hlava kolem. Uvítala bych, kdybyste do komentářů napsali vaše zkušenosti a názory na různé zrcadlovky.:)
A když teď nemám žádné fotky na upravování, pracuji na novém vzhledu blogu. Přidala jsem například nové logo nebo odkazy na moje oblíbené blogy. Jak se vám tyhle změny líbí? Rovněž bych byla moc ráda, kdybyste mi dolů napsali hodnocení. Děkuji předem.)

pozdrav z postele.
kdyby něco: pyžamo - Marks and Spencer / povlečení - Ikea 



2 komentáře: