12. 6. 2013

LEMME INTRODUCE MYSELF

Dovolte, abych se představila.
Říkejte mi Hana, Hanča, nebo jak chcete. Na "okecávání" mě moc neužije, takže se představím jen krátce.
Ráda:
fotím







































instagramuju






















tvořím z Fima



















maluji, kreslím, provádím "diy" všeho druhu, příležitostně píšu různé povídky a poezii... jsem prostě takový multifunkční umělec. :D
Také mě hodně baví móda, což můžete vytušit z názvu blogu. Outfit vždy promýšlím do detailů. Je to pro mě každodenní a (celkem) praktické umění.
Těšte se na první články o výše zmíněných tématech!
Hanča


!Ještě jsem na něco zapomněla! Moc mě baví pečlivě si pročítat články českých bloggerů a bloggerek a hledat gramatické chyby. Tak si na mě dejte pozor! :D 
  

Žádné komentáře:

Okomentovat