8. 5. 2016

BRAUNSCHWEIG

Minule jsem vám ukázala svůj typický turistický outfit focený v Braunschweigu a byla by podle mě škoda nepřidat sem pár fotek samotného města.
Troufnu si říct, že Braunschweig pro mě představuje ideální místo pro život. Nejenže se tam nachází spousta historických (gotika♥), architektonicky zajímavých budov, ale taky několik prostorných parků kolem řeky Oker a různých vodních ploch. Skvělé propojení města a přírody. Není to ale obrovská metropole, takže se tu i člověk bez orientačního smyslu (jako já) po pár dnech trochu vyzná. Trochu mi připadal jako taková větší Olomouc, možná kvůli pohádkové botanické zahradě při místní technické univerzitě. Posuďte sami. (Nejen) květinky jsem vám popsala, jako to vždycky dělám na 365 blossoms (kde jich z Braunschweigu najdete ještě víc), kdybyste se chtěli trochu vzdělat.

- Oker

- zlatice (někdy chybně nazývaná zlatý déšť) a kola


- neogotická radnice


- vlevo St. Martinikirche, vpravo Altstadtrathaus (Staroměstská radnice)


- Rizzi-Haus (mihl se i na Dnes cestujem) s třešněmi

- šácholan Soulangeův (magnolie) v botanické zahradě


- šácholan hvězdovitý (jiná magnolie)

- pohled z Braunschweiger Schloss

- Schloss Richmond v parku


...a moje vysněná čtvrť.

4 komentáře:

  1. Skvelý post a fotky sú naozaj vydarené! :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky! Jináč bych tě ráda pozvala na svůj blog, www.jojovictus.blogspot.com, kde publikuji články na téma modeling, cestování, fashion a lifestyle. :)

    OdpovědětVymazat