11. 7. 2015

KVIFF2015


Minulý rok touhle dobou jsem si říkala, že by bylo fajn někdy festivalové Karlovy Vary navštívit. Netušila jsem, že se mi moje přání hned příští prázdniny, na jubilejní ročník, splní.
Festivalový začátek ale nebyl žádná idylka. Zaskočilo mě hlavně zjištění, že lístky, i na kdejaký experimentální snímek, jsou na první dva dny beznadějně vyprodané. A na další dny se dají získat den předem a nejlepší je rovnou přespat u pokladny. Pro příště už naštěstí vím, že fungují i alternativy jako zeď se vzkazy (sehnala jsem tam lísky na dvě promítání!), vpouštění na neobsazená místa pět minut před promítáním atd.
I přes počáteční šok jsem si festivalovou atmosféru patřičně užívala. Ve Varech se "osobnosti" z médií mění na normální lidi. Ve frontě na merch stojíte před hipsterem z instagramu a (od)poslouchá(vá)te jeho pozérský rozhovor s kamarádkou. V kině pouštíte dvoumetrového Stanislava Majera z řady a snažíte se moc necivět. Na Kviff talks se od Aleše Najbrta dozvíte, že Bartoška kdysi učil výtvarku na ZŠ. A hlavně, vidíte Vaška Klause ve smokingu na terase Thermalu tleskat Lucii.
Zkrátka, s lístky i bez se toho dá na KVIFF hodně zažít. Víc na fokách:
PS. Přečtěte si i reportáž na Respektu.


-po první noci



-architektonické okénko





THERMAL JE VE SKUTEČNOSTI VODOROVNĚ

-kratochvíle
krásné koupaliště na Rolavě

nej na konec: Jirásek / Najbrt / Caban

4 komentáře:

  1. hehe, měla jsem to přesně tak! rok zpátky jsem tam hrozně chtěla, ale nějak jsem stopro nevěřila tomu, že to letos FAKT vyjde! jen mě mrzí, že jsme se minuly! ale bylo to vážně skvělý a těším se na další ročníky :) jaký filmy jsi viděla? doporuč!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, mě taky. :/ Viděla jsem Antonii, část Future Frames, Šum stromů a Špinavý prachy. Ty byly nejlepší. :) Co tyy?

      Vymazat
  2. díky! :) http://www.csfd.cz/uzivatel/474476-barusak/filmoteka/ - jsou mezi posledníma (+něco navíc)

    OdpovědětVymazat
  3. Vary jsou prostě Vary. I my jsme si letošní ročník nenechali ujít, sice jsme byli jen na jeden den, ale i tak to stálo za to! :)

    OdpovědětVymazat