3. 7. 2015

FESTIVALOVÉ LÁSKY


Letos sice na žádný hudební festival nejedu (za to na filmový odjíždím za pár hodin a ještě nejsem sbalená), ale určitě bych si uměla z nabídky těch evropských vybrat. Líbil by se mi třeba maďarský Sziget s Kings Of Leon, Florence, alt-j, ... Ale za největší sen považuji určitě anglické Glastonbury! Minulý víkend jsem si našla čas a shlédla pár koncertů živě na BBC stránkách, ale asi jsem to neměla dělat. Zamilovala jsem si hned několik lidí najednou, haha. Neskutečně milého George Ezru s neskutečným hlasem, kluky z alt-j (je zajímavé sledovat, jak vytváří všechny ty zvláštní zvukové prvky naživo) a trochu i Jamese Baye s kloboukem, i když se mi od něj líbí jenom jedna písnička. Hozier hrál taky dobře. Florence + The Machine musela být úžasná, ale celé vystoupení jsem bohužel nestihla.:( Mimochodem, schválně, jestli poznáte něčí kytaru z mojí drobné ilustrace.
Snad se vám moje malá hudební a festivalová inspirace zalíbí. Aby toho nebylo málo, připojuji i outfitovou. PS. S kým se uvidím ve Varech?






svetřík - C&A / tričko, kraťasy - H&M / prsten - Mango / sandálky - Baťa

 

2 komentáře: