17. 1. 2015

KANCELÁŘSKY

Konečně se mi podařilo najít sako, které je dostatečně úzké a má dlouhé rukávy. A kde? Ve francouzském levném obchodě Tati! Doufám, že se hned nerozpadne. :D 
Zkombinovala jsem ho s lososovým rolákem a novými kalhotami s puky, také mými prvními. Takovýhle kancelářský look mě moc baví, připadám si jako redaktorka módního časopisu!




sako - Tati / náušnice, kalhoty - Orsay / psaníčko, baleríny - Baťa


6 komentářů:

  1. Chybí mi tam nějaký doplněk na krk či ruku, ale jinak sako opravdu hezké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na krk bych si nic nedávala, protože mám velké náušnice, a s náramky je otrava. :D
      Ale díky!

      Vymazat
  2. Tento outfit se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už dlho zháňam čierne sako, ktoré by mi bolo dobré, snáď sa nejaké nájde, lebo to tvoje vyzerá na tebe úžasne:)

    OdpovědětVymazat
  4. taky právě vedu honbu za padnoucím jednoduchým sakem :)
    a líbí se mi tenhle minimalistický styl!
    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat