4. 12. 2014

PERFEKTNÍ KOSTKOVANÁ KOŠILE

Dnes pro vás mám outfit s perfektní kostkovanou košilí. Prošla jsem asi čtyři obchody, dokud jsem ji neobjevila v Reserved. Musím poznamenat, že oproti dřívějšku je jejich oblečení zase celkem "na úrovni". Shodou okolností jsem ji zkombinovala s perfektními džínami. Výsledek posuďte sami.
PS: Fotit nalehko venku v tomhle počasí znamená téměř sebevraždu, tak se omlouvám za exkurzi po paneláku.




Stará plátěná taška s novým nápisem. Konečně bych si chtěla od Ginsberga přečíst nějakou sbírku, zatím jsem procházela jen útržky na internetu. Tenhle mě dostal. Vystihuje podstatu všeho.


košile - Reserved / džíny - H&M / plátěnka - diy / tenisky (které na fotkách vypadají špinavěji než ve skutečnosti) - Converse

2 komentáře:

  1. Naopak je super fotit vevnitř, v této zimě je to vážně nesnesitelné :D
    Vypadáš úžasně, hrozně se mi líbí ta jednoduchost :) A s Reserved souhlasím, mívali takové slabší období, teď mají oblečení skvělé :)!

    OdpovědětVymazat