17. 8. 2014

PRAHAA!

Další sálodlouhý článek. Včera jsem se vrátila z Prahy s přesvědčením, že předchozí dny byly ty nejlepší z celých prázdnin.  Zúčastnila jsem se dvou akcí (super náhoda, že se konaly po sobě).

Koncert Blink-182. Asi před půl rokem jsem je začala poslouchat, po taťkově vzoru. A v pátek jsme se oba octli na jejich prvním koncertě v ČR. Do Tipsport Areny jsme dorazily před půl desátou a „probojovali“ se na dobré místo. Kolem 21.30 začali Blink hrát, přesně jak psali na koncertním webu.  Předvedli skvělou energickou show. Jedna pecka  následovala druhou – What´s My Age Again, Stay Together For The Kids, First Date, All The Small Things... Skákání od začátku do konce, jak jsem psala na insta. Jediné, co bych vytkla, byl předražený merch. Nehezký gumový náramek za 200 Kč? Ne, díky. Jako vzpomínku na koncert jsem alespoň pochytala pár konfet na nástěnku. :D


Outfit bez blesku. Rozmazané černé oční linky vidět nechcete.

2. Prague Pride! Ne, není určen jen pro LGBT komunitu. Je pro všechny, kdo se chtějí postavit homofobii, vidět bláznivé kostýmy a tanečky, a hlavně cítit tu radost lidí okolo, že nemusí skrývat své pravé já. See more below.

Moje úplně nejoblíbenější fotka:))




Země, ve kterých se za homosexualitu odsuzuje k trestu smri.


Duhové kyvadlo na Letné.

Žádné komentáře:

Okomentovat