14. 3. 2014

MAŠLIČKA

Dnes pro vás mám úlet s mašlí ve vlasech. V kombinaci s áčkovou sukní a puntíkovanými silonkami jsem se cítila trochu jako na electro swingové party (viz poslední obrázek :D). Chtěla bych se jej někdy naučit tančit, ale vzhledem k tomu, že jsem nemehlo na jakýkoliv složitější pohyb...
Vínové lodičky mám (tajně) půjčené od mamky. Při zkoušce doma mi přišly jako nejpohodlnější boty na podpatku vůbec. Ale stačila půlhodina focení v nich, abych zjistila, že jsou to pěkné potvory. Au.
Příští týden jedu na hory, tentokrát se třídou. Abych řekla pravdu, nemám už náladu na zmrzlý, nebo naopak mokrý sníh. Díky krásně teplému počasí jsem se "přepnula" na další roční období. Přednastavuji pro vás jeden nebo dva příspěvky. V jarní náladě!




triko, sukně, kabát - C&A, boty - Baťa, ostatní - ?
  



Bonus: "tancuju" - jak malá prostě.


Žádné komentáře:

Okomentovat