30. 3. 2014

BIGGER BOYS AND STOLEN SWEETHEARTS

Tenhle skvělý sekáčový svetr mám na sobě tuhle sezónu asi naposledy. Zkombinovala jsem ho se sukní s kšandami z Primarku, kterou rozhodně přestat nosit nehodlám (už se těším, až si ji vezmu jenom s plavkami na koupaliště :D), a lososovými silonkami.
K písničce: Právě mám další AM období (ne, že bych ho neměla už asi rok). Kromě nejnovějšího alba (třeba Knee Socks, že jo) poslouchám i starší věci (skvělý soundtrack k opisování učiva o nekonečně mnoho stránkách) a Bigger Boys and Stolen Sweethearts mi celkem utkvělo v paměti. Poslechněte si.)





Lítající vlasy nakonec:


4 komentáře:

  1. AM sú veľmi super!
    a veľmi sa mi páči tvoja sukňa :)

    OdpovědětVymazat
  2. až dneska jsem narazila na tvůj blog (a to kvůli komentáři na mém blogu, za který mimochodem děkuju)..jinak outfit je super a druhá fotka (i když je možná trošku rozmazaná) se mi líbí nejvíc - vypadáš tam úplně modelkovsky (pokud už se modelingem živíš, tak jsem to asi tipla dobře)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oo děkuju moc (a nemáš vůbec zač)
      vím, že 2 je trochu horší kvality, ale taky mi přišla zajímavá, tak jsem ji zveřejnila :D
      a modelingem se neživím, není to práce pro mě..)

      Vymazat