26. 9. 2013

JAK BYLO V ANGLII - DUHA V BRIGHTONU

Dobré odpoledne! Omlouvám se, že už nepřidávám příspěvky tak často. Místo na blog spíše píšu příklady na usměrňování zlomků. Ale neplánuji vás opustit! Dnes pokračuji v sérii Jak bylo v Anglii, tentokrát se dozvíte něco málo o Brightonu. Mimochodem, přihlásila jsem se do zářijové Fashion Challenge, hlasovat pro mě můžete tady a TADY (brzy se dočkáte vínového outfitového postu).
-
Brighton jsme navštívili třetí a pátý den zájezdu. Třetí den nás tam po dopolední výuce v Shorehamu, menším městě, kde bydleli i naše hostitelské rodiny, odvezl autobus. Navštívili jsme Royal Pavilion, Sea Life Centre, a nakonec Brighton Pier, kde hodně foukalo. Zároveň ale poprchávalo, takže se mi neustále převracel deštník. :D Za výhled na krásnou velkou pláž a rozbouřené moře to však stálo.
Pátý den nás na dvě hodiny rozpustili kousek od Clock Tower. Všechny holky, včetně mě, mířily do Primarku. Pořídila jsem si jenom šaty za pět liber (s nimi už mám také připravený outfit!) a vyrazila kupovat suvenýry a fotit.
Možná nevíte, že Brighton je něco jako anglické "město homosexuálů". Na budovách visí duhové vlajky. V ulicích můžete potkat lesbické a gay páry, protože se tu nebojí ukázat svou orientaci. Považuji to za naprosto správnou věc a patří to k jednomu z důvodů, proč se mi zde tak líbilo.
Nyní obrazová dokumentace.

Royal Pavilion

brightonské oblečení a supercool batoh
Sea Life Centre



Ta garáž je prostě boží!

chobotnice na Brighton Pier



jedna z duhových vlajek


      

2 komentáře: