31. 8. 2013

POP!

Zdravím Vás po měsíční bloggovací pauze. Celý srpen jsem si užívala odpočinku na chatě na Šumavě, takže očekávejte spoustu fotek s přírodou, kytičkami a samozřejmě mnou! :D
Dnes přidávám outfit, který byl vymyšlen speciálně na výstavu Warhol 2013. Koná se od 13. července do konce září v jízdárně zámku Hluboká nad Vltavou, takže ji můžete ještě navštívit. Mně se to velice líbilo. Ale vzhledem k tomu, že jsem celý školní rok 2012/2013 pracovala na absolventské práci o pop artu, mám Andyho na dva měsíce ažaž. :D
Omlouvám se za podkolenku - obvaz na fotkách, trochu (víc) mě bolela noha z jízdy na longboardu... :D





tshirt - Reserved, shorts - H&M, sunnies - H&M, tote bag - diy, shoes - Baťa, sock (:D) - Lindex 

na růůžovém koberci

!mám stejné brýle jako Andy!

selfie v elektrickém křesle...:D

Žádné komentáře:

Okomentovat