28. 6. 2013

SIXTIES BABY

Konečně konec školního roku! Pro mě to znamená nalíčit se, obléct si něco hezkého a převzít výsledek půlročního snažení. A samozřejmě dát paní učitelce nějakou pěknou kytičku. :)
Mám oblečené šaty ve stylu šedesátých let, které jsou kupodivu z jednoho butiku v našem "městě".
Ke konci článku je gif mě s pohledem vraha, tak se nelekněte. Omlouvám se za fotky z hnusného panelákového prostředí. Měla jsem i lepší, ale prostě se někam ZTRATILY. Grrrrrr!!!










A co vaše vysvědčení? :D





2 komentáře:

  1. Kdo tě fotí a čím? Tvé fotky jsou, jak bych to řekl, vcelku rozmazané... Ale jinak pěkné šaty :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že ty fotky stojí za houby...a s tím focením je to trochu složitější (vlastně potřebuju nějakého osobního fotografa :D), navíc počasí nebylo ideální... Příště snad budou lepší. ;)
      A děkuju za pochvalu. :)

      Vymazat